Tervetuloa Helin blogiin

Esittelen näillä sivuilla tekemiäni käsitöitä. Kommentteja otetaan mielellään vastaan.

lauantai 20. maaliskuuta 2010

Yöpejä


 
Kerttu sai syntymäpäivälahjaksi haalari yöpin. Haalaria tässä viikon käyttäneenä huomasin kuinka käteviä ne ovatkaa yö käytössä. Siitä innostuneena surruuttelin saumurilla muutaman lisää.
Oranssi resorinen haalarin olen ommellut Hilcon kuviollisesta velurista. Kankaan olen ostanut  Oulun Amoriinista.



Toisen haalarin olen ommellut Hilcon trikoosta. Kankaan olen ostanut viime kesänä Oulun Amoriinista tarkoituksena ommella legginsit. Täysi pitkään haalariin, 98cm kokoisena, kankaan menekki on 90cm. Niinpä kangasta ei ollut riittävästi jotenka ompelin lahkeen suihin pitkät resorit.


Vihreillä resoreilla oleva haalarin olen ommellut kesä käyttöön. Kankaan olen ostanut myös viime kesänä ja legginsejä varten. Kotona kangas ei mielestäni sopinutkaan alkuperäiseen tarkoitukseen ja jäi kaappiin pyörimään. Viikolla näin yhdessä blogissa, made by KA, kankaasta tehdyn yöpuvun ja näin kankaalle löytyi käyttöä.


Toinen kesä käyttöön tarkoitettu haalarin olen ommellut Hilcon trikoosta. Kankaan ostin viikolla Oulun Amoriinista.
Tarkoituksena on tehdä vielä yksi kesä haalari. Olen tilannut viikolla siihen Ikasyrista maatila kankaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti