Tervetuloa Helin blogiin

Esittelen näillä sivuilla tekemiäni käsitöitä. Kommentteja otetaan mielellään vastaan.

maanantai 14. kesäkuuta 2010

Punaisia mekkoja

Uusimmat Vuokko- mekot. Koristeena olen käyttänyt pienemmässä mekossa (80cm)  pitsiä ja polvekenauhaa ja suuremmassa (110cm ) pitsiä ja Maileg-nauhaa . Mekkojen miehustassa on kumilankapoimutus.  Miehustan kankaat ovat Alexander Henry kankaita. Ruutukangas helmoissaa ja päänteillä on Hilcon Vichy-Karoa.
Minun lempivärini on punainen ja kun näin Alexander Henryn kankaan niin olin myyty. Samaa kangasta olen hankkinut myös ruskea-keltaisena sekä sinisenä. Ne myös ovat nättejä kankaita mutta minun silmääni hivelee eniten tämä punainen kangas.
Mekot ovat myynnissä verkkokaupassani. Punaisista Vuokko-mekoista on tulossa muitakin kokoja.

1 kommentti:

Jätä kommentti