Tervetuloa Helin blogiin

Esittelen näillä sivuilla tekemiäni käsitöitä. Kommentteja otetaan mielellään vastaan.

lauantai 20. helmikuuta 2010

pusero

 

Kertultako kysyy että otettaisko hänestä valokuva uusi pusero päällä. Vastaus on aina innokas joo. Valokuvat ovat sitten  tälläisia pelleily kuvia.

 

Puseroa tehdessä olen harjoitellut peitetikkikoneen käyttöä. Ongelmia tuottaa nauhankääntäjä. En millään onnistu ompelemaan tasaista jälkeä ilman suttuja. Neulat ovat  super stretsiä , kokoa 90 ja siitä huolimatta jälki on osittain huonoa. Niinpä tämän puseron kaula-aukko on purettu sataan kertaan.

Puseron kankaat ovat Hilcon trikoita. Ruskea-vaaleanpunainen raita on Campan trikoota ja yksivärinen vaaleanpunainen viskoosi-elastaania. Ostanut olen ne Iinulta. Pupun olen applikoinut helmaan. Hihoihin olen  ommellut perhoskuvioista nauhaa minkä olen tilannut   Farbenmixiltä. Kaava on osin Ottobren. Ottobren kaavat ovat meidän neidille hiukan sopimattomat. Hihat ovat ylensä kuten tässäkin  paidassa liian pitkät ja paidan helma mielestäni liian lyhyt. Pitää yrittää muistaa jatkossa korjata tilanne. Kuvan oton jälkeen paidan päälle kaatui juomat ja se onkin jo pesussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti